Glitter Words

Monday, September 5, 2011

:: BUSY ::

Dah berapa hari x update blog ni !!!
sibuk ckit laaa...
arini pn hantar mama ke hospital pergi jumpa dokter pakar,
smpai rumah pn penatt laa juga kan !!!


apa yg best kat hospital tdi,
aku borak laa dengan sorang pakcik ni,
smbil2 tggu mama dan ayah aku ambil ubt kat kauter ubat...
borak punya borak, buka ar sal ice cream..
maybe pakcik ni nk order ice cream kowt..
aku pun bg ar business card ayh aku kat dia...
dipendikan crita, aku borak juga sal saingan ayah aku kat cni..
rupa2 pakcik 2 ustaz kat kampung KUALA ATUK dkat pahang ni..
nma pkcik 2, ustaz samad kowt, aku pn dah lupa...
dia sruh aku pesan kat ayah aku, spaya terus bersabar dan pertahankan business ice cream 2, sbab x rmai owang melayu pndai buat ice cream..(bab kata ustaz tu, owang melayu memang payah jika ada saingan, msti nk jatuh kan owang melayu juga, tu laa owng kita kn)


tpi pe yg aku nk crita ni, bkan sal ice cream atau dengki mendengki sesama melayu, tpi aku nak cerita pasal anak dia yg bertudung seperti melayu terakhir. nk kata kn cntik x laa, tpi comel bila dia bertudung mcm 2, budak tu baru abiz SPM, sma dgn adik aku wawa.. x tau laa knapa diri ini suka pda prempuan yg bertudung, lbiz2 ag lau prempuan tu comel !!! memg aku suka laa tgok kan.. tpi aty aku tetap dekat Nazirah.. huhuhuh.. cinta pandang pertama kn.. cm 2 laa, sush nk ganti dgn orang lain..
time pakcik tu nak balik,salam ar dulu kan, cma aku x cium tgan dia je... hehehe.. tpi sempat lagi tgok anak dara ustaz tu.. bkn apa, aku suka cara dia bertudung, simple tpi cantik mcm nazirah kan...


sampai je rumah aku, IKAN BILIS tu ada call aku, tpi aku mlaz nk angkat, maybe dia nak sakitkan aty aku lagi, aku senyap mcm tu je.. lpas tu aku call nazirah, tpi WAITING (perkataan paling aku benci). pastu aku msj je laa dia, tye dia oke atau x, sbab pelik laa kn, tiba2 IKAN BILIS tu call aku.. tpi malangnya dia x reply pn.. sbar je laa.. x tau laa apa yg IKAN BILIS tu racun fikiran nazirah tu, smpai smua aku ckp, nazirah x percya.. :'(

No comments:

Post a Comment