Glitter Words

Thursday, September 8, 2011

:: RESPECT OR SUSPECT !!!


IKAN BILIS ni kadang2 ada juga baik hati dia ni !!!
tpi x ley nk puji sngt2, takut ada udang di sebalik batu aje !!!
dia ni kan KADANG2 AKU RESPECT TPI KADANG2 AKU SUSPECT !!!!

dia ada msj aku, last msj aku antar dkt dia, aku ckp aku xnk kcau dah hdup dia dengan nazirah.. lgi pn nazirah dah ckup benci dgn aku kowt.. tpi entah ar.. pas aku msj dia dan nazirah, aku trus off number aku 2, dan aku pkai number baru, hari ini aku on lik number tu, sbab nk ambil number hset mber aku, buka2 berdusun2 msj msuk kat inbox aku, smpai rosak hset aku ni.. hehhehe.. aku buka 1 persatu msj tu, smpai ar msj dia...

IKAN BILIS::
ok..thank... aku x anggap maruah ko jatuh tp aku respect ko.. insyallah kalo nazirah ada jodoh dgn ko xkemana.. waalaikummusalam...

aku msj kat dia, biar laa aku je yg thu ek.. hahahhahaha....

tpi pe2 pn aku dah maaf kan salah IKAN BILIS tu dgn NAZIRAH !!  aku hope diorng bhagia je laaa.. wlaupn kadang2 aty ada rsa sakit juga.. aku x ley pksa dia tuk mencintai aku lagi !!! cuba redha apa yg terjadi skunk !!!!

andai dia tol2 jodoh aku, aku terima dia seadanya !!!!
sbab msih ada ruang tuk dia dlm hati aku ni !!!!



BERMAAFAN TU KAN AMALAN YG MULIA !!!
SO KORANG JADI LAA MCM AKU NI EK....
(PUJI DIRI SNDRI, SPE AG YG NK PUJI KAN )
HAHHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment