Glitter Words

Saturday, December 31, 2011

HAPPY NEW YEAR 2012



Selamat tahun baru to all world...
itu aje yg mampu aku cakap... kau pergi ar jauh2 2011 dtang ar 2012 dgn permulaan hidup baru dan gembira selalu..


aku x tau nak write apa dalam blog ini... tpi apa aku nk write mesti ar psal kisah hidup aku kan... aku ada wish dekat nazirah "HAPPY NEW YEAR 2012." tpi dye x replay pun.. sebenarnya aku x kisah pun dye nak wish balik atau x... tapi apa yang penting sekarang, aku ingat dye walaupun dye x ingat dekat aku... apa aku nak kata dekat sini.. walaupun aku still love nazirah... tapi x bererti aku x ley cari penganti dye kan.. yang lbiz baik dripda dye...perkataan "menyesal" mengenali dye, memang ada dan perkataan itu mula ada setelah dye menyatakan benci dan menyesal jumpa aku.. itu yang wat aku pn trsa menyesal mengenali dye selama 2tahun..GOOD BYE NAZIRAH, COME HERE NEW GIRL IN MY LIFE..


tentang prempuan pulak.. ad prempuan yg aku berkenan dalam aty aku.. tpi aku takut untuk luah smua itu dekat dye.. sebab aku x nak wat kesilapan yang sama... so kita tunggu dan lihat ar kehidupan aku macam mna kan.. 


MEMERLUKAN KASIH SAYANG !!!!!


itu yg selalu bermain dalam jiwa aku... aku memerlukan kasih sayang dri seorang kekasih... kadang2 aku menumpang kasih orang lain, orang yg sudah ada kekasih... aku tahu menumpang kasih ini bukan senang.. dye mampu bagi apa yg ada aja sahaja.. bila kekasih dye ad.. kasih syg dye x mampu nak bg dekat aku... so aku x perlu nak ada rsa cemburu, iri hati atau apa2 aje.. sebab aku hanya menumpang kasih syg orang sementara sahaja...


AZAM!!!!!
azam aku tahun ini.. aku nak tabahkan aty ini untuk tempuh smua ujian yang diberi dekat aku.. aku nak jadi diri aku yg sebenar.. selama ini aku selalu tonjolkan dua watak dalam hidup aku.. dan aku nak lupakan nazirah selama2 nya dalam hidup aku... aku nak cari penganti dia secepat yang mungkin.. dan nk enjoy selagi aku bernafas... kalau betul 2012 sudah berakhir.. aku rsa lega sengat2.. sebab aku x nk terus tertipu di atas bumi yang sementara ini....

No comments:

Post a Comment