Glitter Words

Saturday, January 14, 2012

EMO !!!(mudah terasa)


zack !!!! zack !!!!
Apa laaa nak jadi dgan kau kan.. asik nk emo je x tentu pasal.. abiz smua orang kau nk lepas kan marah kan.. padahal sorang je yg menyakitkan aty kau.. tpi orang x berslah pn kna juga kan.. kesian2... 

aku dah ckp dgn dye dulu.. jgn wat dah smua ni.. tpi still juga nak wat.. tgok skunk.. dye pn dah benci dgn aku.. cam mna nazirah benci  aku.. aku kesal betul ar dgn manusia yg macam ni.. aku ley syg seseorang itu.. dan aku ley benci dye bila2 masa lau aku rsa aku patut benci dye.. bukan salah aku.. aku dah ckp awal2.. tpi dye x nak percya.. last2 apa yg aku bayangkan jadi kenyataan juga sekarang... smpai update status kat facebook.. " i hate u a lot" ... spe yg x trsa kan... kte dh syg dye.. tpi dye plak wat kte cam ni.. aku dah agak, smua status itu dye tujukan untuk aku.. berani gler dia main dgn SUMPAH kan.. akhir2 dye yg tunjuk sndri yg status tu tuk aku.. apa yg aku mampu buat, hanya laa redha je laa.. bukan sekali dua orang yg aku syg tggal kan aku cam ni kan.. dgn keadaan benci plak tu.. knapa laa nasib cam ni.. huhu.. aku kna blajar dri skunk, kena terima apa yg datang dan terima apa yg pergi.. wlaupn bnda yg pergi itu sangat kte syg dan cinta.. 

dulu mula2 knal dye, beza sangat prangai dye.. dye seorang yg manja.. penyayang.. nk kata kan aku tenang ar juga, bila disamping dye.. aku rsa kurang hilang smua msalah ni, bla dye datang dkat aku, dan peluk aku, time tu aku memg tgh sedih sngt pasal putus dgn nazirah.. dye layan aku sngt baik time itu.. tpi itu smua time dye mula2 knal aku.. sekarang memg dah x ad kowt smua itu.. sbab dye dh benci sngt dekat aku.. sedih itu memg laa ada kan.. dan ckup terasa apa yg dye buat dkat aku.. 

so ini 1 pengajaran dkat aku dan orang lain.. jgn ar mudah syg seseorang itu dgn 100%.. syg dye sekadar yg mampu je.. dan jgn ar wat kesilapan yg sama lagi... sbb aku rsa, aku ulang kesilapan yg sma.. itu sbb smua orang yg aku syg tggal kan aku cam itu je.. maybe ada hikmah apa yg terjadi.. blajar dri kesilapan..

pada orang yg sngt benci aku.. aku x pnh nk benci korang.. sbb aku dah syg korang, macam family aku sendiri,... kalau korang x jadi kekasih aku pn.. jadi sebahagian dri hidup aku pn dah oke.. bkn cara cam ni korang nk salah kan aku atau benci kan aku.... kte boleh discuss baik2 kan.. tpi nk wat cam ne kan.. bnda dh jadi pn.. nk menyesal pn dh x guna...

BELAJAR DARI KESILAPAN,
JANGAN BUAT KESILAPAN YG SAMA !!!!

No comments:

Post a Comment