Glitter Words

Monday, September 17, 2012

cinTA QaSEH

Dah lama x update blog ni... aq rsa dah bersarang gila... skunk aku happy dgn kehidupan aku skunk.. skunk pun aku dah kja partime kat sbuah francais.. kja biasa2 je dulu.. nk ambil alih syarikat my parent belum bersedia lagi.. lagi pn adik beradik aku yang lain msih ada lagi.. biar lah aku cari pengalaman dalam perkerjaan.. msti korang tertanya2 knapa tajuk aku kali ni "CINTA QASEH" sebenarnya itu adalah simbol kata cinta atara aku dan yana.. msti u all dah knal spe yana kan.. cuma u all x pnah tgok muka dye lagi kan.. insyallah aku akan update gambar dye kat cni.. lepas aku putus dulu.. aku takut untuk nak bercinta semula.. tetapi selepas aku jmpa yana..semangat dalam cinta kembali semula.. itu buat aku rasa sayang sangat dekat dye.. dlu nazirah pn pnah cakap dkat aku,... yang aku akan jumpa juga dengan cinta sejati.. cuma aku aje yang tak percya pada dye.. sbb msa itu aku tegah kemaruk dengan cinta kan..skunk aku dengan nazirah hanya kawan biasa je.. wlaupn masing2 tak nak menyakitkan aty orang yg mencintai kami.. aku cukup senang bila dengan yana.. dan membuat aku lupa segala nya bila disamping dia.. antara aku dan yana banyak persamaan.. dan kami cukup cuba untuk saling mengenali.. wlaupun masih ada orang lain untuk musnah kan hubungan kami ni.. tapi ikatan KESETIAN DAN KEPERCAYAAN antara satu sama lain buat kan kami masih bersama.. aku harap hubungan ni berakhir KEJINJANG PELAMIN.. lagi pn parent kami knal antara satu sama lain..

DOA SELALU SELEPAS SOLAT

~Ya Allah kau temukan lah jodoh ku dengan dia,
~kau satu lah hati kami, macam mna kau satu kan hati Adam dan Hawa..
~kau bagi lah rahmat mu kepada kami,
~kau jauh lah kami daripada melakukan larangan mu,
~kau dekat lah diri kami kepada mu,
~hanya padamu ku memohon Ya Allah..
~amin ya rabal alamin..


No comments:

Post a Comment