Monday, December 10, 2012

Cinta Hadir Tanpa Diduga


Ini laa yana.. nma penuh dye Nor Aziera Suryana Binti Nor Azman.... dye anak pertama dari 6 orng adik beradik.. alhamdulilah kebahagian zack kembali semula selepas jumpa yana.. ni laa capital Y yg zack maksudkan.. orang nya penyayang dan caring trhadap zack.. bila zack sakit dye laa yg slalu ada disisi zack.. sampai sussah nak lupakan dye.. kalau boleh nak je selalu ada disisi dye... secara islam kami memg dah bertunang.. kedua ibu bapak zack dan yana dah thu hubgan ni.. insyallah x lama lagi kami akan membina masjid sendiri.. zack harap sangat hubugan ni tak dikotori oleh orang ketiga... sbb orang ketiga selalu merosakan hubgan yg ikhlas dan suci..zack ingat, zack nak cpat kan tarikh perkahwinan kami.. zack pn skunk tgh berusaha untuk kumpul duit... skunk zack dah beli motor.. untuk selalu tengok dia dikolej... zack akn berusaha kumpul skit2 asset zack.. zack suka smua ni dapat kumpul dengan titik peluh zack sendiri.. sbb zack akn lbiz menhargai jika zack usaha sendiri..

SEMOGA HUBUNGAN INI KEJINJANG PELAMIN...
AMINNNNNN.....

2 comments:

  1. wahh akhirnyaaa dpt jmpa pengganti :)
    okay la dri baca kisah abang ni yg dulu . semoga abang dan akak yana ni kekal :)

    ReplyDelete
  2. thank adik.. abg pn harap cam tu je.. abg x tau laa nk bg kak yana tau blog ni atau x.. abg x nk dye thu yg abg pnh mencintai owng lain sbelom knal dye.. wlaupn abng thu yg kak yana tau sal nazirah.. tpi dye xtau sdlm mna cinta abg kat nazirah dulu.. tpi abg bersyukur sngt skunk.. sbb kak yana mampu wat abg lpakan nazirah.. :-)

    ReplyDelete