Monday, February 18, 2013

Aku Bahagia Disampingnya.

Kenagan terindah bersama yana memang susah untuk aku lupakan... stiap malam aku memikir kan untuk menhalal kan dia disisi aku... walaupun kitaorng bnyak gduh tpi zack dengan yana tetap bersama sampai sekarang.. bagi kami gaduh tu adalah untuk kita orng mengenali antara satu sama lain dengan lebih mendalam... zack bersyukur sangat sebab dapat mengenali dia.. pejam celik hubungan ni dah nak dekat setahun.. sekarang cuma tggal zack kukuh kan ekonomi dan tggu yana abiz belajar je.. insyallah dalam masa terdekat zack nak satukan hati ini.. memang kita boleh merangcang tapi Allah yang tentukan.. berdoa sangat dengan apa dugaan yang kami lalui hububgan ni akan bersatu juga.. zack tak nak hubungan ni putus ditengah jalan je..insyallah dengan berkat doa zack dengan yana dan kawan2 hubungan ni akan berakhir ke jinjang pelamin.... AMIN!!!!....

No comments:

Post a Comment