Tuesday, December 18, 2012

Dugaan Allah..


Sejujur nya zack bhagia disamping yana.. stiap masa luangkan msak dkat dye.. ari2 tgok dye di kolej.. tpi knpa msih perlu ada dugaan lgi nya.. knpa harus ada orang cuba nk putus kan hubungan ini.. entah laa.. kadang2 smua tu bermain dalam fkiran ku.. zack x pnh pn nk hancurkan rumah tangga orang.. tpi knapa orang nk hancurkan umah tagga zack.. kdang2 rsa sedih juga dgn smua ni.. tpi allahmdulilah sbb ada yana yg slalu disisi zack.. dye yg bnyk bg smangat dkat zack.. past is past oke,. klau btol x puas aty dgn zack.. trus call zack. ckp apa yg tak puas hatinya.. ni kata belakang je.. skunk spe menjaja crita spe skunk.. zack atau orang lain.. jgn ingt diri ni snyap.. orang mampu snang2 nk pijak kpala ni.. zack masih ada kedua ibu bapak lagi,. my parent nk je jmpa korang tu,.. tpi sbb pkir sdara.. x nk keruh kan kedaan.. zack x takowt face to face,. sbb zack tahu dimna tmpat zack.. perlu ke menjaja crita dgn smua orang.. klau dah tertulis zack dgn yana.. korang mampu wat apa.. lawan takdir ke?? sejahat2 aku pn ada tmpat nya juga..


YANA !!! kita sma2 doa spya hubungan ni kekal smpai ke jinjang pelamin oke.. insyallah, kte mampu merancang je.. yg lbiz tu ke berserah je pada ALLAH oke..


(!!!!!!!!!!)::
.masing2 ada sejarah hitam... tiada manusia dimuka bumi ini PERFECT.. jika dah tahu smua manusia x PERFECT.. jgn cri slah orang je.. DUDUK DEPAN CERMIN tgok WAJAH SENDIRI.. 


MENYESAL!!!
itu je mampu aku katakan.. dulu NAZIRAH.. skunk ANDA plak,. memg hukum KARMA...

No comments:

Post a Comment