Glitter Words

Tuesday, July 16, 2013

Keimanan Cinta ^-^

Cuba untuk mencari keredhaan Allah.. spe x nk hubgan cinta yang mendapat keredhaan Allah.. smua orng nak.. tapi kenapa hati aku trlalu hitam untuk kembali kejalan Allah.. adakah aku x layak lagi dudk disisi Allah.. knapa stiap kali aku untuk mendekatinya mesti akan ada halangan melintang.. adakah ini dugaan Allah bagi pada aku untuk kembali kejalan nya.. tapi knapa aty aku tak sekuat dulu.. kenapa aku selalu lemah dgn hasutan syaitan.. kenapa dan kenapa.. aku perlu mencari semula kekuatan aku dulu.. kalau boleh smua ni aku tak nak jadi satu alasan untuk aku berdakwah kejalan NYA.. perlu ke aku ulang kesilapan lama.. mana kesedaran daripda kesilapan lama zack.. please u remember back..perlu ke ulang kesilapan yang lama lagi.. jangan bagi kesedihan melanda dalam hidup kau lagi.. cari lah hidayah Allah.. insyallah kau akan jumpa.. tapi aku tak tau nak mula dari mana.. nak dorong aku kejalan yang benar..mybe dri tmpat kerja lama aku membuatkan aty aku hitam untuk kejalan NYA.... apa yang perlu aku lakukan untuk membersih kan aty aku ni.. aku redha apa yang orng cuba jahanam hidup aku.. aku redha juga jika ini takdir aku.. tapi bagi lah aku berakhir semua ni kejalan yang benar.. ya Allah hanya kau yang mampu membimbing aku kejalan mu ya Allah... amin ya rabal alamin.....

No comments:

Post a Comment