Glitter Words

Sunday, December 8, 2013

-_ AKU ZACK _-


Sikap aku dan diri aku hakikatnya aku sorang je yang tau msih belom ada wanita yg betul2 mengenali hati aku... aku nak sangat seorang wanita memahami hati aku dan memahami keinginan aku... sebelom meningkat remaja.. aku tak penah tau erti kebahagian dan erti kehidupan... banyak aku belajar dari hidup aku semasa aku diploma dulu.. macam2 manusia dah aku jumpa time itu.. ada kawan makan kawan..kawan tikam dari belakang..curang dan lain2.. sebab itu bila orang cuba nak perbodohkan aku.. aku dapat agak orang itu cuba perbodohkan aku.... orang yg tau sikap aku cam mna tau apa yg aku dapat rsa.. itu kelebihan yg allah bg dkat aku.. aku bersyukur sbb diberi satu perasaan untuk merasa.. iaitu perasaan pada orang yg aku cinta.. aku x pandai nak panadang gadis lain dan jatuh cinta untuk banyak gadis,. cukup dengan seorang wanita yg aku kenal.. dan aku harap wanita yang aku cinta tidak persia2 kan aku sampai bila... sebab dalam hati aku hanya kau wahai CINTA... mybe aku penah jatuh cinta dan penah bercinta.. bagi aku wanita yang mempersia2kan cinta aku tak akan aku kembali padanya.. walaupn susah untuk aku lupakan.. tapi satu hari pintu hati ini akan tertutup juga bila hadir seorang wanita yang betol2 mencintai aku dan menhargai aku.. yang dah lepas.. aku lepas semua kenangan aku selama ini.. dan aku cuba cari kenangan baru bersama wanita dismaping aku.. dan aku tau aku mahu secepat yg mungkin untuk peristerikan dia sebagai permaisuri aku.. aku harap dia tak mengecewakan aku seperti wanita sebelom ini aku jumpa..aku susah untuk berdendam dengan siapa2.. aku cuma harap apa yang terjadi ini.. untuk memantang aku dalam khidupan ini....


No comments:

Post a Comment